Thursday, September 21, 2006

Η έσθισις (εκ του εσθίειν)

Είναι μόνος στη πόλη…
Η πόλη περιτριγυρισμένη από τεράστιες γκαρνταρόμπες.
Ο Βύρωνας (αν και μη λόρδος) με αριστοκρατική φινέτσα αποσαφηνίζει.
Κι ενώ προπορεύεται προς τη δύση θέτει αινιγματικά ερωτήματα:

1. Θα υπάρχω μετά τον θάνατον του Αλκουίνου;
(ο Αλκουίνος εκτός από τον μεγάλο αναμορφωτή της αυλής του Καρολομάγνου είναι και τίτλος τιμής των πιθήκων των εφετείων της Νέας Ζηλανδίας)
2. Ποία είναι η συνέπεια της εσθίσεως αντζουγιών κατά την νηστείαν της εορτής του Αγίου Νέρωνος;
3. Ο Βικέντιος, διάσημος παλαιστής του Lucha libre, έχει ποτέ ερυθρήσει;
4. Τα μέλη μου έχουν και αυτά ψυχήν και που τερματίζεται αυτή η ψυχοδιαίρεσις;
5. Μήπως η σεξουαλική πράξις προ της δύσεως του ηλίου προκαλεί οδοντόπτωσιν;
6. Μήπως η αρσενοκητία (στάσις προσευχής κατά την οποίαν άρρενα κήτη υποδέχονται την ανατολήν του ηλίου) είναι το προστάδιον της αρσενοκοιτίας;
7. Η κατανάλωσις του περιβάλλοντος αέρος αποτελεί αμάρτημα ή δικαίωμα;
8. Επιτρέπεται νυχθημερόν ή τουλάχιστον ημερονυχθόν να παραπέμπω;
9. Εάν εγώ είμαι μέρος του Σύμπαντος, το Σύμπαν τίνος μέρος είναι;
10. Έχω τυχόν μακαρίσει τινά προ του τέλους;

Κανείς δεν μπορεί να μου απαντήσει.
Είμαι μόνος στη πόλη…

15 comments:

Costis Demos {Ghostdog} said...

"5. Μήπως η σεξουαλική πράξις προ της δύσεως του ηλίου προκαλεί οδοντόπτωσιν;"

Παρακαλώ να γαμιέστε ύστερα της 6ης βραδυνής τον χειμώνα και ύστερα της 9ης βραδυνής το καλοκαίρι έτσι ώστε να σαμποτάρουμε την καλπάζουσα παραγωγή τεχνιτών οδοντοστοιχιών (μασελών).

Ωραίος Μάρκο :)

αλκιμήδη said...

Όταν αφήνεσαι να ξεφύγεις ξεφεύγεις. Πολύ καλό!
Γιατί εγώ εκλαμβάνω και μια ελαφριά ειρωνία; Προς εκείνον που θέτει ερωτήματα που δε δύνανται να έχουν απάντηση ενω θα μπορούσε να...

markos-the-gnostic said...

lizard και ghostdog ευχαριστώ
αλκ ναι πράγματι τους ειρωνεύομαι γιατί είμαι ένας από αυτούς

αλκιμήδη said...

Κι εγώ...
Μήπως χάνουμε τη μπάλα;
Ή και τα μη δυνατά ερωτήματα μπορούν να οδηγήσουν κάπου;
Αν μη τι άλλο στο να μη ρωτάμε καθόλου, ούτε αυτά που έχουν απάντηση.
Λεω τώρα

Αλεπού said...

Όλοι μόνοι είμαστε μέσα στην πόλη, αλλά δεν μας αρέσει η μοναξιά μας.

markos-the-gnostic said...

alk
ναι και τα μη δυνατά ερωτήματα μας οδηγούν κάπου ακόμη και να μην απαντηθούν
αλώπηξ φουντωτή
όλα κύκλοι είναι κι η μοναξιά κι η συντροφιά, ας χαιρόμαστε τη μοναξιά στη μοναξιά και τη συντροφιά στη συντροφιά

Alkyoni said...

όντως,είσαι μόνος στην πόλη
Καλησπέρα

Lady Lilith said...

αναδιπλώνομαι

markos-the-gnostic said...

αλκυόνη
βλέπω ότι επιβεβαιώνεις τη μοναξιά μου
λίλιθ μου
η αναδίπλωση πριν το μεγάλο άλμα;

Χαρτοπόντικας said...

6. Μήπως η αρσενοκητία (στάσις προσευχής κατά την οποίαν άρρενα κήτη υποδέχονται την ανατολήν του ηλίου) είναι το προστάδιον της αρσενοκοιτίας;

Ολα τα λεφτά!!!

Στον υπαρξιακό σουρεαλισμό είσαι άπαιχτος!

markos-the-gnostic said...

χαίρομαι αγαπητέ χ/π που εκτιμάτε τις ετυμολογικές και ετοιμο-λογικές μου απόπειρες

bebelac said...

Ξέρω να απαντήσω και στα δέκα. Αλλά δεν είναι του παρόντος!

(πρόσεχε μη σε κλείσουνε...)

markos-the-gnostic said...

μάλλον προηγούνται στο κλείσιμο οι προωθήτριες των ανδρικών ευνουχισμών και των γυναικείων αυνανισμών...

Επίσης μήπως μπορείς να βρεις σε ποια περίοδο έγινε αυτή η δίκη στο Poitiers σχετικά με την aiguillette που μνημονεύει ο Jean Bodin;

bebelac said...

μπορώ, αλλά μόνο επί πληρωμή

Alkyoni said...

αυτό που λες πως διάβασες για το φως σε κάποιο μου ποστ,είναι απ το βιβλίο "Η αυτοβιογραφία του φωτός " του Γ.Γραμματικάκη
Από όταν ανέβασες αυτό το ποστ,προσπαθώ να το καταλάβω,μόνο "ποιητικά" μπορώ να το αντιληφθώ.